Program PIT 2013

program do rozliczania pit 2013 Darmowy PROGRAM PIT 2013/2014

POBIERZ

Programu PIT 2013/2014 służy do rozliczania deklaracji PIT za rok podatkowy 2013.

Program wypełnia wszystkie rodzaje deklaracji podatkowych, w tym PIT-37, PIT 36, PIT 28, PIT 38, PIT 39, PIT 36L.

1. Łatwość obsługi

Program do PIT stanowi doskonałą pomoc przy rozliczaniu formularzy podatkowych, szczególnie dla osób, które nie mają wykształcenia księgowego.

Krok po kroku przeprowadza i tłumaczy podatnikom cały proces wypełniania PIT, dzięki czemu poprawne uzupełnienie deklaracji staje się niezwykle szybkie i proste. Całość zajmuje jedynie kilkanaście minut.

Dla ułatwienia procesu wypełniania deklaracji Program PIT wybiera odpowiedni formularz do rozliczenia oraz np. rozlicza wszystkie ulgi podatkowe (takie jak np. ulga na dziecko czy ulga na internet).

2. Wysłanie deklaracji PIT przez Internet

Program wysyła gotową i wypełnioną e-deklaracje PIT przez internet do właściwego Urzędu Skarbowego – w ramach elektronicznego system e-pitów prowadzonego przez Ministerstwo Finansów.

3. Instrukcja na każdym etapie

Program PITy 2013/2014 zaopatrzony został w wygodny w użyciu Kreator PIT, czyli instrukcję, która na każdym etapie podpowiada użytkownikowi co ma robić. Jest to nieoceniona pomoc zwłaszcza dla mniej doświadczonych podatników. Kreator samodzielnie dobiera druki PIT, pilnuje byś rozliczył się w optymalny sposób i uzyskał maksymalny zwrot podatków czy np. dba o to byś nie przeoczył żadnego pola koniecznego do wypełnienia.